Touch Battle Tank 3D 2
De vijanden hebben nieuwe wapens, zoals golfschoten, verspreide schoten, lasers en boren. Er zijn ook zwevende eenheden aan het spel toegevoegd, die elk terrein aankunnen, en er is een verhullend stealth-systeem. Daarnaast beschikt de vijand nu over gigantische tanks. Maar ook de oorspronkelijke wapensystemen zijn terug, zoals schoten met effect, hittezoekende granaten en mortiergranaten.
Er zijn in totaal 90 levels (60 gewone en 30 bonuslevels) - 20 meer dan in het vorige spel. Zet je schrap en bereid je voor op een intense, futuristische tankslag. De strijd is nog maar net losgebarsten.