Return to PopoloCrois: A STORY OF SEASONS Fairytale
In Return to PopoloCrois: A STORY OF SEASONS Fairytale kruipen spelers in de huid van prins Pietro, een jonge held die een gevaarlijke, epische reis onderneemt om thuis te komen.
Verken uiteenlopende omgevingen. Geen berg is te hoog, geen woud te uitgestrekt en geen toren te imposant voor de dappere jonge Pietro! Kun jij alle uitdagingen aan in deze adembenemende wereld?
Er zijn tientallen missies om te spelen, items om te verzamelen en gereedschappen die je kunt maken. Daardoor is dit een ervaring die je lange tijd aan je Nintendo 3DS gekluisterd zal houden.
Opmerking: Return to PopoloCrois: A STORY OF SEASONS Fairytale is alleen beschikbaar met Engelse schermtekst, met gesproken tekst in het Engels en het Japans. Beluister de originele Japanse stemmen of de nagesynchroniseerde versie in het Engels.