Return to PopoloCrois: A STORY OF SEASONS Fairytale
In Return to PopoloCrois: A STORY OF SEASONS Fairytale, players take control of Prince Pietro, a young hero on a perilous and epic quest to return home.
Explore diverse environments – no mountain is too cold, no forest too large and no tower too imposing for brave young Pietro! Can you overcome all the challenges of this breathtaking world?
With dozens of quests to complete, items to collect and objects to craft, this is an experience that will keep you glued to the screen for a long, long time!
Please note: Return to PopoloCrois: A STORY OF SEASONS Fairytale is only available with English game text, with English and Japanese voiceovers. Listen to the original Japanese voices or enjoy a complete English dub!