Happy Circus
Het rondreizende Happy Circus is er eindelijk! Helaas hebben de circusdieren al hun accessoires verloren!
Help Pierre en Julie dus om de favoriete voorwerpen van hun vrienden te vinden! In Happy Circus leer je en heb je pret bij het verkennen van een leuke wereld met vier educatieve spelllen. Jong of oud, maak kennis met vreemde talen met dit leuke avontuur!