Happy Circus
The roaming marquee of Happy Circus has finally arrived! Unfortunately, though, the circus animals have lost all of their accessories!
So come and help Pierre and Julie find their friends' favourite objects! In Happy Circus, have fun while learning and exploring its funny world via four educational games. Young or old, practise in your native language or take advantage of this adventure to learn new ones!