3D Sonic the Hedgehog
De gemene wetenschapper Dr. Eggman (alias Dr. Robotnik) heeft de dieren van South Island ontvoerd en in robotslaven veranderd. Slechts één held kan Dr. Eggman verslaan en de dieren uit zijn smerige klauwen redden - de supercoole egel met het stekelige blauwe haar, Sonic!
Kruip in de huid van Sonic the Hedgehog en race op razende snelheid door zeven klassieke zones. Ren en draai door de loopings terwijl je ringen verzamelt en vijanden verslaat, in je missie om de wereld te redden!
3D Sonic the Hedgehog kent niet alleen volledig nieuwe 3D-beelden, maar bevat ook een Zone Select-functie en de klassieke Spin Dash-actie waarmee je door zones kunt zoeven en Badniks uit kunt schakelen!