3D Sonic the Hedgehog
The evil scientist, Dr. Eggman (aka Dr. Robotnik), has snatched the animals of South Island, turning them into robot slaves. Only one hero can defeat Dr. Eggman and rescue the animals from his vile clutches – it’s the super-cool hedgehog with the blue spiky hair, Sonic!
Race at lightning speeds across seven classic zones as Sonic the Hedgehog. Run and spin through loop-de-loops as you collect rings and defeat enemies on your mission to save the world!
In addition to its all-new 3D presentation, 3D Sonic the Hedgehog now features Zone Select and the classic Spin Dash move to help you zoom through Zones and take down Badniks!