Extra verhalen
Een overvloed aan content met nieuwe personages en kersverse illustraties van NOCO!
Een uitgebreide selectie afleveringen, zowel uit het verleden als na het einde van het hoofdverhaal, die gaan over de relatie tussen deze twee. Het lukt ze maar niet om eerlijk te zijn over hun gevoelens.
Deze en andere interessante afleveringen worden hiermee toegevoegd, samen met de nieuwe personages!
Als de extra verhaalcontent is ontgrendeld, kun je Misty, Knoss en Lotos bezoeken op vakanties.
De events kunnen worden geactiveerd door het voorbijgaan van een aantal termijnen en door bezoekjes.
De afleveringen voor extra personages worden geactiveerd door bezoekjes. Deze kun je al spelen voordat je de extra verhaalcontent hebt ontgrendeld.