Extra stories
An abundance of content, featuring new characters and new fresh illustrations from NOCO!
A comprehensive selection of episodes, both from the past and from after the end of the main game, focusing on the relationship of these two who just can't seem to become honest about their feelings.
This and other curious episodes will be introduced here along with the new characters!
When the extra story content is unlocked, it will become possible to visit Misty, Knoss, and Lotos on Holidays.
The events can be triggered both by a number of terms passed and through visits.
The episodes for additional characters are triggered through visits. These can be accessed before the unlocking of extra story content.