We voegen ook nog steeds elke 2-3 maanden gratis updates met nieuwe inhoud aan het spel toe om het spel fris voor je te houden!
Dead Cells is een actie-avonturengame waarin je een eiland verkent en de game in één poging uitspeelt, zonder dood te gaan! Elk potje is weer anders, want het eiland verandert telkens als je doodgaat.
Maar geen zorgen: elke keer dat je doodgaat, ontvang je hulpmiddelen waarmee je permanente upgrades kunt ontgrendelen. Zo word je sterker, krijg je toegang tot meer wapens of items, en onthul je zelfs nieuwe levels en paden om te verkennen!
Hoe meer je het eiland verkent, hoe meer je bovendien zult leren over de geschiedenis en het verhaal ervan, en hoe het besmet kon raken met de plaag die het eiland teistert.
Dead Cells is de gouden standaard geworden voor gameplay in 2D-actieplatformers. De gameplay voelt uiterst bevredigend aan zodra je de controller hebt opgepakt.
Gecombineerd met wapens die de game-ervaring op zijn kop zetten en talloze vijanden om te leren kennen, betekent dit dat er altijd wat te beleven valt tijdens je reizen, gevechten en verkenningstochten terwijl je het eiland ontdekt.
Met meer dan 130 verschillende combinaties, van dodelijk (zwaarden, bijlen, speren en bogen) tot belachelijk (schoppen, tentakels, koekenpannen en opblaasbare deuren), vindt iedereen wel iets van zijn of haar gading.
We hebben ook vernomen dat veel mensen niet de tijd hebben om honderden uren bezig te zijn om één game onder de knie te krijgen, dus hebben we verschillende manieren ontwikkeld om te spelen en te genieten van de uitdaging die jij zoekt.
Zo is er de Custom Mode, waarin jij je wapens, vijanden en meer kunt uitkiezen. En wat dacht je van de nieuwe Aspects? Die geven je interessante boosts die aansluiten op je favoriete speelstijl en je in staat stellen om de game te voltooien.
Natuurlijk is er nog genoeg uitdaging voor iedereen die bereid is de mouwen op te stropen en strijdend ten onder te gaan.