DRAGON QUEST TREASURES
Erik en zijn zus wonen op een Vikingschip. Ze dromen over de dag dat ze de wereld in kunnen trekken om grote schatten te zoeken. Op een avond komen ze in aanraking met twee vreemde wezens, Porcus en Purrsula, en worden ze meegenomen naar een mysterieuze plek die Draconia genoemd wordt. Dit legendarische land ligt vol schatten die ontdekt kunnen worden. Eindelijk kunnen Erik en Mia het avontuur beleven waar ze altijd van gedroomd hadden!
Erik, Mia en hun schattige metgezellen kunnen wel wat hulp gebruiken bij het verkennen van de uitgestrekte wereld van Draconia, waar talloze prachtige schatten liggen. Het team komt al snel allerlei verschillende vriendelijke monsters tegen. Ze raken met ze bevriend en maken ze lid van het team. Door gebruik te maken van de magische visie van deze monsters en hun unieke vaardigheden bij het zoeken naar schatten, racen onze helden over de open velden heen, trotseren ze kliffen met slechts één sprong en zweven ze over diepe afgronden om op de meeste onbereikbare plekken mooie spullen te vinden!
Onderneem een reis in een uitgestrekte, gevarieerde wereld waarin verrassingen, vreemde wendingen en mysteries verborgen liggen op je pad om de legendarische schat van Draconia te vinden!