You can purchase download versions of the hottest Wii U software from the comfort of your sofa. If you download multiple games you can switch between them without swapping discs.
Discover a wide range of imaginative, innovative titles created for Wii U by independent developers and big names alike. From quirky party titles to challenging platformers and everything in between, there's something for everyone!
Play classic Wii games just as you remember them, or discover great games you might have missed, in these downloadable titles.