Lost or Stolen Devices
The information in this article can help if a consumer or a law enforcement agency wants to report or research the theft or loss of a Nintendo device.
What information do you require?
1. Please get in contact with our customer service, selecting the category “Repairs / Technical Assistance” and subcategory “Lost or Stolen Devices” in the contact form. When contacting us, please provide the following information.
1. If you require a proof of ownership for your insurance company or to share with a law enforcement agency, please note that Nintendo cannot provide such information.
1. You will need to report the loss/theft of your device to a law enforcement agency in order for Nintendo to share such personal information with them. Please get in contact with your local police department.
1. If you would like for Nintendo to provide information on a lost/stolen Nintendo device (i.e. its location) or regarding an account (i.e. personal information, account information, etc.), please get in contact with our customer service in order to receive support on how to do so. Please select the category “Repairs / Technical Assistance” and subcategory “Lost or Stolen Devices” in the contact form.