Select the Nintendo Account with the credit card information you want to delete.
3. Select the picture of your icon in the upper-right corner to access your Account Information.
4. The name, last four digits and expiry date for the saved credit card will appear under “Credit Card Information”. Select Delete.
Scroll down and select Funds and Payment Methods.
3. Select Change for your credit card information in the "Payment Methods" section.
4. The name, last four digits and expiry date for the saved credit card will appear here. Select Delete.