Creditcardgegevens verwijderen van een Nintendo-account
Kies de Nintendo-account met de creditcardgegevens die je wil verwijderen.
3. Kies je profielafbeelding in de hoek rechtsboven om toegang te krijgen tot je accountinformatie.
4. De naam, laatste vier cijfers en vervaldatum van de opgeslagen creditcard verschijnen onder 'Creditcardgegevens'. Kies VERWIJDEREN.