Nintendo 3DS family systems
Sale price: RAR 377 – 30% off
Introducing a new dimension in kart racing, Mario Kart 7 brings Mushroom Kingdom racing fun into glorious 3D – and that's just the beginning, as new courses, strategic new abilities and customisable karts bring the racing excitement to new heights.
The acclaimed Super Mario Bros. 3 features more Mario action than ever before: fly as Raccoon Mario, swim as Frog Mario, throw fireballs as Fire Mario, and turn into an invincible statue as Tanooki Mario!
Discover your inner designer in Animal Crossing: Happy Home Designer! Meet all your favourite Animal Crossing friends, find out what they’re looking for in a home, then put together the stylish houses of their dreams – however you want!
Mario returns in a side-scrolling action-adventure, packed with great power-ups and crammed with coins in New Super Mario Bros. 2! Play solo, or co-op with a friend, and enjoy the unique challenge of Coin Rush mode.
SUPER MARIO 3D LAND offers new and familiar abilities that add unique gameplay strategies to the adventure! Make your way to the end-of-level flagpole using Mario's signature moves.
Discover – or rediscover – Super Mario Bros., the game that made Mario a household name. Run and jump with Mario or Luigi through caves and castles, down pipes and across platforms, and face off against Bowser to rescue your beloved Princess Peach.
Super Mario Bros.: The Lost Levels expands on Super Mario Bros. with tough new level designs, trickier enemies, and new features like fierce winds that blow Mario away. It's the ultimate challenge for any Mario fan. Are you up to the task?
Experience a new kind of Pokémon battle in Pokkén Tournament. In this intense fighting game, Pokémon appear more lifelike than ever before, with amazing graphics and smooth, fluid movements.
Experience classic platforming action at its finest! Run, leap and stomp through a 2D side-scrolling Mario adventure in New Super Mario Bros. U, then pit yourself against the clock in 82 fiendishly difficult courses in New Super Luigi U.
Journey with Mario, Luigi and more to the Sprixie Kingdom in SUPER MARIO 3D WORLD! Overcome all sorts of troublesome tricks and traps using exciting new abilities in the first ever multiplayer*** 3D Mario adventure!