Whether you’re a longtime Mario fan or have yet to discover the platform-hopping plumber’s earliest adventures, the upcoming Super Mario All-Stars – 25th Anniversary Edition is not to be missed!
You can now take a closer look at all the package has to offer by clicking here and visiting our new official website for Super Mario All-Stars – 25th Anniversary Edition.
With videos, game facts and a chance to see the exclusive collectibles on offer as part of the bundle, it’s your comprehensive guide to this bumper anniversary bundle!
Ideal for Mario fans of all ages, Super Mario All-Stars – 25th Anniversary Edition is just one of a number of great Mario-themed gift ideas available this festive season. For a limited time, you can also pick up the special New Super Mario Bros. Wii Pack and Mario Kart Wii Pack console bundles, as well as a New Super Mario Bros. Nintendo DSi XL Special Edition Pack. There’s never been so much choice for Mario enthusiasts!
Super Mario All-Stars – 25th Anniversary Edition will be in shops 3rd December, only for Wii.