Girlfriends Forever Magic Skate
If they can master all the challenges they can win the Golden Magic Skate and the Crown of the Skating Queen.
Select one of the Girlfriend characters and help her to skate through various wonderful ice rinks and other magical places. As you strive for the Crown you can collect fabulous outfits and accessories along the way.