The Dragon Lords have returned to the magical world of Nakiha bringing ultimate power to whoever controls them.
Choose your champion and master amazing magic and fierce dragon attacks to defeat the rival Champions and their Dragon Lords. Choose from four different paths and decide the fate of the world in the fantastic story mode. Battle your friends in two player split screen arcade mode and tailor your tactics with different dragon and rider combinations, each with their own strengths and weaknesses.