BIT.TRIP RUNNER
Race across the Moon, kicking down crystal walls and sliding under chomping moon-slugs! Bound through the Robotic Mines and face off against the MinerMech! Dash through the Big City on a quest to find friends and defeat the final boss together!
RUNNER is the fourth entry in the award-winning and critically acclaimed BIT.TRIP series.