In a vast world of adventure, a thirst for revenge leads to the quest of a lifetime. Take hold of the sacred Monado and battle evil in a sprawling Wii RPG where the action stretches as far as the eye can see.
Xenoblade Chronicles is an adventure game in which players embark on a quest set in a vast world. The game involves extensive exploration and players will battle against mechanical enemies, using strategy and special powers as they control a variety of characters. The game can be played with the Classic Controller or Wii Remote and Nunchuk, and will appeal to fans of fantasy and adventure.
Xenoblade Chronicles 3D is available now, only for New Nintendo 3DS and New Nintendo 3DS XL. Experience the epic adventure with overhauled 3D visuals, enhanced controls and new features.