MadWorld
Get ready to fight for your life in MadWorld for Wii, where your chainsaw is your best (and only) friend. Jack is just an everyday citizen, who gets dropped headfirst into the terror of Death Watch, a brutal game created by a bunch of vindictive terrorists, known only as ‘The Organisation’. On the streets of Varrigan City, there is no choice – attack first, think later.
Jack’s number one priority is to stay alive, but in order for this to become a long-term option, he must battle his way to the nerve-centre of The Organisation and uncover the real motive behind this modern-day gladiator’s arena. Along the way he’ll face the pressure of gruesomely hilarious mini-games that will push him to his limits and confront monstrous bosses, for whom mercy isn’t an option.
Making innovative use of Wii’s motion-sensing capabilities, MadWorld employs the versatility of both the Wii Remote and the Nunchuk to deliver ferocious finishing moves in a whole variety of macabre ways. Although Jack is very much on a one-man mission, you can also share the experience with your friends, by getting together for some special party games. There’s no cuddly toy for the winner here though.