TANK! TANK! TANK!
COWER from the hands, claws, and tentacles of enormous beasts sent to destroy the world. FIRE your tank's cannons at the monstrous onslaught in up to four-player co-op. SAVE the planet in a single-player campaign mode that pits you against the most destructive creatures in the galaxy, only in TANK! TANK! TANK! on Wii U!
Jump behind the controls of a tank and let nothing stop you on your mission to save the planet. Unleash powerful weapons and destroy entire buildings as you fight colossal monsters, gigantic dinosaurs and more. Team up with three other players to form a last line of defence against the universe's biggest threats, or face off against your friends and family in explosive competitive modes.
Let the enemies know who's coming for them by taking a photo of yourself with the camera of the Wii U GamePad, then use helmets, masks and more to make your avatar even more terrifying.