TANK! TANK! TANK!
VLUCHT uit de handen, klauwen en tentakels van enorme monsters die de wereld willen vernietigen. VUUR de kanonnen van je tank af in de richting van de monsterlijke aanvallen en werk samen met tot drie andere spelers. RED de wereld in de eenspelerstand, terwijl je het opneemt tegen de meest destructieve wezens in het universum, alleen in TANK! TANK! TANK! op Wii U!
Neem plaats in een tank en laat je door niets weerhouden tijdens een missie om de planeet te redden. Zet machtige wapens in en vernietig complete gebouwen in je gevecht tegen kolossale monsters, gigantische dinosaurussen en meer. Vorm een team met drie andere tankcommandanten en richt een laatste verdedigingslinie tegen de grootste bedreigingen uit het universum op... of neem het op tegen vrienden en familie in explosieve versus-spelstanden.
Laat vijanden weten wie het op hen voorzien heeft door een foto van jezelf te nemen met de camera van de Wii U GamePad. Gebruik daarna helmen, maskers en meer om je avatar nog intimiderender te maken.