Tetraminos
The classic arcade game is back in a supercharged version! For beginners or veterans, Tetraminos offers an easy-to-learn, limitless challenge. Give your brain a workout with the 50 Puzzle mode levels, survive as long as possible in Endless mode and rack up the combos and same colour lines to climb to first place in the ranking. Challenge your friends in local Versus mode for up to four players* and sabotage their boards in wild games.