The Dungeon of Naheulbeuk: The Amulet of Chaos - Chicken Edition
They are clumsy, inexperienced and feisty but...they’ll have to endure each other’s company to get the dungeon’s treasure.
The Naheulbeuk universe is an original creation by French author John Lang. It started as a very popular audio comedy series parodying role-playing games and heroic fantasy tropes. Now the story is available in English and as a video game for the first time!