Customise your avatar, come on down to South Park, and join Stan, Kyle, Kenny, and Cartman’s superhero team. Then have yourself a time with a battle system as surprisingly deep as the show that spawned it.
All past DLC will be available for purchase individually or as a part of the Season Pass. DLC 1: Danger Deck and DLC 2: From Dusk Till Casa Bonita will be available at launch, and DLC 3: Bring the Crunch will tell an additional story when it releases in 2018.