Sonic Colours: Ultimate
Join Sonic in the high-speed adventure of a lifetime! The evil Dr. Eggman has built a gigantic interstellar amusement park bursting with incredible rides and colourful attractions – but he’s powering it with a captured alien race called “Wisps.” Use Sonic’s lightning speed to free the Wisps and learn the secrets of their amazing powers as you explore six unique colourful worlds, each filled with dangerous enemies and hurdles to overcome. Now with stunning upscaled visuals, additional features, new game modes, and enhanced gameplay- it's the Ultimate Sonic Colours experience. Sonic will be tested on this exciting journey to free the Wisps - but with their help, and yours, it's a test he'll pass with flying Colours!
Sonic Colours: Ultimate Digital Deluxe includes the Ultimate Cosmetic Pack (Customize Sonic and stand out with exclusive Gold and Silver gloves and shoes, an electric lightning effect from the hit Sonic movie, and exclusive Sonic movie themed player icons), and the Ultimate Music Pack (3 exclusive original game remixes to set the pace for you while you put an end to Dr. Eggman), as well as early access and your own exclusive player icons.