Super Mario Bros.
Take on over 150 retro speed-running challenges in Nintendo World Championships: NES Edition for Nintendo Switch. Hone your skills and see if you have what it takes to be a champion!
Pit yourself against other players’ ghost data across three rounds in Survival Mode. You’ll need to place in the top half to qualify for the next round, so aim to be the fastest player and claim victory!