Neptunia x SENRAN KAGURA: Ninja Wars
Neptunia and SENRAN KAGURA join forces in this hack 'n slash RPG! Pair up 10 playable characters to slice through enemy hordes, channel the elements, and perform special character attacks. Then find your center with the Peaches & Cream Meditation minigame before taking on the post-game challenges of Yomi-Training!
The two warring nations from the Neptunia and SENRAN KAGURA series have now joined forces in one action-packed RPG! Choose from 10 possible characters, including two new characters: Yuuki and Goh, and pick two characters to set forth on your adventure. Swiftly switch between your two chosen characters in battle!
Each character possess a unique set of skills, known as Ninja Art Skills. Chain your Ninja Art Skills to leave your enemies in the dust. Ninjas and shinobi are also equipped with projectiles that can inflict physical damage or temporary status ailments to slow down foes.
The Peaches & Cream Meditation mini-game allows players to test their balance. Successfully filling the Peach Gauge gives extra stat boosts in battle! Plus, test your might with the post-game content, Yomi-Training! Expert ninjas and shinobi can play through 8 different trials, each set with difficult restrictions!
As the struggle for control increased between the Daimyos of the nations, tensions rose between the two great nations, each of which was home to one of the major schools of martial arts.
The Compa Style which has mastered the Ninja Arts based on the Command Technique.
The Honeypa Style which has mastered the Ninja Arts rooted in the Action Technique.
The two camps were stuck in a ruthless competition of skill in order to achieve hegemony, but as they fought on, a mysterious army of mechanical ninjas made their assault.