Neptunia x SENRAN KAGURA: Ninja Wars
Neptunia en SENRAN KAGURA bundelen hun krachten in deze hack 'n slash RPG! Koppel 10 speelbare personages om door vijandelijke hordes te snijden, de elementen te kanaliseren en speciale karakteraanvallen uit te voeren. Vind dan je centrum met de Peaches & Cream-meditatie-minigame voordat je de post-game-uitdagingen van Yomi-Training aangaat!
De twee strijdende naties uit de Neptunia- en SENRAN KAGURA-series hebben nu hun krachten gebundeld in één actievolle RPG! Kies uit 10 mogelijke personages, waaronder twee nieuwe personages: Yuuki en Goh, en kies twee personages om op avontuur te gaan. Wissel snel tussen je twee gekozen personages in de strijd!
Elk personage beschikt over een unieke set vaardigheden, bekend als Ninja Art Skills. Koppel je Ninja Art Skills om je vijanden in het stof achter te laten. Ninja's en shinobi zijn ook uitgerust met projectielen die fysieke schade of tijdelijke statusproblemen kunnen toebrengen om vijanden te vertragen.
Met de minigame Peaches & Cream Meditatie kunnen spelers hun evenwicht testen. Het succesvol vullen van de Peach Gauge geeft extra stat-boosts in de strijd! En test je krachten met de post-game content, Yomi-Training! Ervaren ninja's en shinobi kunnen 8 verschillende proeven spelen, elke set met moeilijke beperkingen!
Terwijl de strijd om de macht tussen de Daimyos van de naties toenam, namen de spanningen toe tussen de twee grote naties, die elk de thuisbasis waren van een van de belangrijkste vechtsportscholen.
De Compa-stijl die de Ninja-kunsten onder de knie heeft op basis van de beveltechniek.
De Honeypa-stijl die de Ninja Arts onder de knie heeft, geworteld in de actietechniek.
De twee kampen zaten vast in een meedogenloze vaardigheidswedstrijd om de hegemonie te bereiken, maar terwijl ze doorvochten, viel een mysterieus leger van mechanische ninja's aan.