My Time at Portia
Restore your Pa's neglected workshop to its former glory by fulfilling commissions, growing crops, raising animals, and befriending the quirky inhabitants of this charming post-apocalyptic land!
Armed with your Pa's old handbook and workbench, you must gather, mine and craft your way to being crowned the number one workshop in Portia. Help the locals rebuild the town and uncover the secrets locked deep away beneath it. Be prepared though…it won't be easy!
The town of Portia is full of friendly new faces for you to meet. Make friends, complete requests, exchange gifts, go on dates and let romance blossom!
JOIN THE COMMUNITY: Meet and make friends with a vibrant cast of unforgettable faces.
AND THERE’S MORE: Explore new lands, attend in-game festivals, ride horses and llamas, cook, play mini-games and go fishing. How will you spend your time in Portia?