Fantasy Friends: Under the Sea
Fantasy Friends: Under the Sea is the newest opus in the Fantasy Friends series. Discover a brand-new submarine world, with lots of surprises, and 12 new adorable underwater friends to take care of!
(Re)Encounter a very friendly mermaid, Aurea, who will guide you in this bubbly adventure!
Explore the plaza, add decorations, get new magical sea creatures, buy them new clothes or even cooler toys to play with, and decorate the plaza with incredible fun items!
From a cute dogfish to a surprising frog, discover 12 incredible aquatic creatures you will love to cuddle and play with. Each animal needs a specific food you will have to produce.
Collect hundreds of colours and skins for your pets and challenge your friends to see who will have the most unique creatures. Be the first to find the rarest ones!
Random magical events can happen at any time underwater! Keep an eye out for what's going on around you!