pixelBOT EXTREME!
Play as the rocket-powered pixelBOT as you shoot, fly, and dodge your way through 25 handcrafted levels while collecting orbs, weapons, and unlocking extreme challenge levels.
● RETRO ARCADE GAMEPLAY – Old-school pixel art with original lo-fi music by Phonotrash and retro sound effects create a genuine arcade experience as you dodge deadly obstacles with a rocket-powered engine and collect different colored rockets en route to a showdown versus the unrelenting ultraBOT!
● TONS OF REPLAYABILITY – Tear apart 25 levels spread throughout three unique 2D retro-looking worlds -- each with their very own cutthroat challenges!
● CO-OP MODE – Join forces with a friend in “couch co-op” mode as you split up the colors for destroying the four types of color-coded enemies. Only as a real team, you can survive this mode.
● EXTREME CHALLENGES – Played through the game? Then hone your skills with the EXTREME challenge levels meant for expert players only! These unlockable extra levels will test even the best players.