WrestleQuest
THE ULTIMATE PRO WRESTLING ADVENTURE – Powerbomb and piledrive your way through a massive pixel art universe where professional wrestling and RPG fantasy collide.
YOUR IDOLS AWAIT – Draw inspiration from wrestling icons like “Macho Man” Randy Savage, Jake the Snake Roberts and even Andre the Giant. Explore worlds based on their lofty careers.
HEART-POUNDING ACTION – Classic RPG combat meet wrestling moves, match styles, and gimmicks galore.