WAIFU IMPACT
WAIFU IMPACT is a third person shooter, immersive single-player game in a paradisiac deserted island.
Watergun in hand, find all the stars and unlock the 8 beautiful girls! Increase your affinity with the girls defeating your enemies with them and then check out the gallery to see what they have for you!