Torchlight II
Play Torchlight II on Nintendo Switch and receive an exclusive in-game pet Unicorn.
Torchlight II takes you back into the quirky, fast-paced world of bloodthirsty monsters, bountiful treasures, and sinister secrets - and, once again, the fate of the world is in your hands.
Torchlight II is fast, fun, and filled to the brim with action and loot. Adventure solo or form a party online with your friends.
Play co-op with up to 4 players online. Experiment with hero synergies and take on the fiercest opponents together, for the world’s most awesome loot.
Create and customize characters from one of four distinct classes. Each class can be played as male or female, and robust skillsets and equipment variety give tons of opportunity for unique builds.
Explore vast overland areas and multiple hub towns. Fight through rain and snow, day and night. Level randomization ensures fresh new layouts, paths, loot, and monsters every time you play.
Once you've beaten Torchlight II's primary campaign, you can start again with the same character for a significantly greater challenge. You'll keep all of the skills, gold, and gear you worked so hard for.