Torchlight II
Speel Torchlight II op de Nintendo Switch en ontvang een exclusieve eenhoorn als huisdier in de game.
Torchlight II neemt je mee terug naar zijn eigenzinnige wereld vol bloeddorstige monsters, uiteenlopende kostbaarheden en duistere geheimen. Het lot van de wereld ligt wederom in jouw handen.
Torchlight II is snel, leuk en tot de nok toe gevuld met actie en schatten. Ga in je eentje op avontuur of vorm online* een team met je vrienden.
Ontdek uitgestrekte gebieden en levendige dorpjes en vecht bij weer en wind, 's nachts en overdag. De willekeurig gegenereerde levels zorgen ervoor dat elke speelsessie van nieuwe paden, voorwerpen en monsters is voorzien.
Als je de eerste campagne van Torchlight II hebt voltooid, kun je met hetzelfde personage beginnen aan een nog grotere uitdaging. Je behoudt alle skills, goud en uitrusting waar je zo hard voor gewerkt hebt.