The End Is Nigh
The End Is Nigh is a sprawling adventure platformer where the player takes control over Ash, one of few things that have survived the end of the world.
Follow Ash as he flops his way through a future of pain and suffering. Feel his stress levels rise as you throw him into an endless swarm of decaying, mutant animal-like creatures and help aid his final epic quest...to simply make a friend (out of pieces of people he finds along his journey).
Oh, also you collect video game cartridges and tumours! If that does anything for you.