The End Is Nigh
The End Is Nigh is een enorme avontuurplatformer waarin de speler in de huid kruipt van Ash, een van de wezens die het einde van de wereld heeft overleefd.
Volg de huppelende Ash in zijn pijn en lijden. Gooi hem in een eindeloze zwerm van rottende, dierachtige mutanten en help hem zijn ultieme doel te bereiken: het maken van een vriend, samengesteld uit stukjes mens die hij vindt op zijn reis.