The Diabolical Trilogy
Riddled Corpses EX: Frenetic arcade style twin-stick shooter. Fight your way through hordes of enemies alone or with a friend!
Demon's Tier+: Dungeon-RPG roguelike with arcade and adventure elements. Enter the dungeons of King Thosgar and destroy his demonic minions!