The Diabolical Trilogy
Riddled Corpses EX: Razendsnelle twin-stick arcade shooter. Vecht je een weg door hordes van vijanden alleen of met een vriend!
Demon's Tier+: Een Dungeon-RPG roguelike met arcade en avontuur elementen. Betreed de kerkers van koning Thosgar en vernietig zijn demonische volgelingen!