Teslagrad 2
Discover another tower in the magnetic North!
Lumina, a young Teslamancer, finds herself stranded after her airship crashes in Wyrmheim, a remote and treacherous land to the North. Embark on a dangerous adventure, exploring a gigantic, abandoned tower looming over a fjordside valley, on a quest to get Lumina home and back to her family. Use electromagnetic powers to survive the dangers of a wild and untamed land. Defend yourself against Viking raiders, face gruesome beasts inspired by Nordic mythology, and triumph against epic bosses! As your journey progresses, you’ll discover new skills and equipment needed to uncover the secrets of the land and delve into the dark past of Lumina’s ancestors.
Teslagrad 2 is the follow-up to the hugely popular physics-based game where electromagnetic powers are at the heart of survival. With improved visuals, a bigger world, and new puzzle-solving tools, Teslagrad 2 delivers a fresh and immersive puzzle-platform experience!