Tales of the Orient - The Rising Sun
Prove your skills in Challenge mode with limited moves. Experience the excitement of building an ancient Japanese village in this engaging Match 3 game.
See the beautiful scenery while listening to relaxing music inspired by this period in Japanese history. Dive into an epic story of honor and courage and help a Geisha and a Samurai save the day in Tales of the Orient: The Rising Sun!