CLASSIC EXPERIENCE
The demon world invades humanity every 500 years. The Wolf Demon has been bullying the Kingdom of Vestus and it seems that there is no hope. But there’s one hero who can put an end to it - you - a nameless warrior with a sword in hand. What are you waiting for?
Swords and Bones is a game inspired by 80s and 90s classics. Travel back to your childhood, fight through levels filled with monsters, avoid traps and collect power-ups & trophies in this dark medieval fantasy world.
Sword and Bones is made in an art style that resembles 16-bit graphics. The dark and beautiful pixel art visuals are reminiscent of old gems of the genre. You’ll get shivers down your spine.