Super Destronaut: Land Wars
It’s time for a new point of view to the classic arcade shooter experience! In Super Destronaut Land Wars, it’s up to you take shoot down enemies and collect points to move on to the next level!
Inspired by arcade classics, this new arcade experience mixes a first-person viewpoint with classic invader style shooting. Together, this unique mashup will test your skills across 30 different challenges!
For a change of pace try arcade mode which mixes different playstyles like combo breaker and snail mode!