Strike Team Gladius
Strike Team Gladius is a turn-based, tactical combat game where you and your team fight to reclaim a colony world from an alien invasion.
Choose your squadmates from 22 unique units, and guide them through 40 replayable combat missions - each with their own special objectives and win conditions.
Level up your team, get better equipment and unlock new skills and abilities. Special missions will let you operate tanks, troop carriers, artillery, and even combat mechs!