Strike Team Gladius
Schakel je aanvalsteam in en stort je op de planeet in een intens scifi-oorlogsgebied. Neem tactische beslissingen en gebruik meedogenloze strategieën om elke missie te volbrengen.
Kies je team uit 22 unieke klassen, variërend van dodelijke sluipschutters tot brute man-tegen-man-specialisten.