Smash Boats
Smash Boats is an action game with a seemingly simple goal inspired by the golden age of arcade games, which is to smash everything in your quest to unlock and conquer all the pools! Sounds easy; but, with relentless enemies, zany Mayday events, and unusual water hazards trying to hinder your progress, the goal is anything but easy!
Now you can have a friend help you in the new local co-op gameplay! Up to 4 players can join in on the fun in our new party games. Can you beat your friends and collect the most coins or be the BEST pool shark?!
Each boat has a unique smash-ability, such as: frying pan, shark bite, lasers, water-pound, and many more. And with other moves like submerge, ram, backward ram, power-turn and brake, the player has an assortment of smash moves at their disposal to conquer stages, and collect stars. Collect enough stars and you will unlock new boats and pools!