Thank you for your incredible support and for being part of the world of Vespaara. After careful consideration, we want to let you know that the final content update for Star Wars: Hunters will be on April 15th. The game will remain playable until October 1st, 2025, when the game’s online servers will be shut down.
April 15th, 2025 – Final content update will be released for free and in-game purchases will be disabled. New Support Hunter, Tuya, will join the battle as part of the final update. Tuya will be available and playable for all users immediately at no cost, along with a slate of additional in-game content. We will continue to run a final Ranked Mode leaderboard for players to compete in, and run all battlefields and game modes in rotation.
Located deep in the Outer Rim on the planet of Vespaara and broadcast far and wide on the HoloNet, the stories and legends of battles that define galactic history are brought to life to entertain audiences and create champions seeking fame and fortune in this new gladiatorial spectacle.
Gear up for battle and pick a Hunter that suits your playstyle from a regularly updated roster of new characters including nefarious bounty hunters, heroes of the Rebellion, Imperial stormtroopers, and everything in between. Outclass opponents by mastering diverse abilities, skills and strategies while fighting it out in intense 4v4 third-person combat and dominating opponents on the road to fame in The Arena.
You must be at least 13 years of age, or such higher age as required in your country, to play or download Star Wars: Hunters.